List

15 Responses to “Yorumlar”

  1. Adnan ÖZDEMİR

    Çok değerli Erkan Hocamızın 24-24 Nisan 2021 tarihinde verdiği Smart PLS eğitiminin çok başarılı ve verimli geçtiğini söylemek isterim. Sabırlı anlatım tarzı ile hocamız tüm sorularınıza yanıt veriyor ve iki günün sonunda analizlerinizi kendiniz yapabilecek duruma geliyorsunuz.
    Özellikle tez aşamasında olan doktora ve yüksek lisans öğrencilerinin bu eğitimi almalarını öneriyorum.
    Teşekkür ederiz Erkan Hocam,

  2. Gönül Çulha Özsoy

    24-25 Nisan 2021 tarihlerinde Erkan Hocamızdan Smart PLC ile Yapısal Eşitlik Modeli eğitimi aldık.
    Çok faydalı bir eğitimdi. Tez çalışmamda kullanmayı plandığım bu modeli öğrenebileceğim en doğru kişi olduğunu düşünüyorum.
    Erkan Hocamızın bu konudaki kitabını da almıştım. Eğitim ve sonrasındaki kitap desteği ile işimin çok kolaylaşacağını düşünüyorum. Analizlerimi tek başıma yapabilecek noktaya geldiğimi umuyorum.
    Yoğun ve yorucu bir eğitimdi ama Erkan Hocamızın sabrı ile çok güzel bir şekilde sonuçlandırdık.
    Bu modeli kullanmayı planlayanlara bu eğitimi tavsiye ederim.
    Erkan Hocam size de çok teşekkür ediyorum.

  3. Sidre Gül Bige GÖCEKLİ

    12-13 Aralık 2020 online SmartPLS ile yapısal eşitlik modellemesi eğitimine katıldım ve çok faydalı oldu. Bu eğitimleri verdiğiniz için çok teşekkürler hocam. Herkese tavsiye ederim. Sağlıkla kalın.

  4. Dr. Öğr. Üyesi Emre Yakut

    Saygı değer Erkan Hocamın  Adana’daki 7-8 şubat 2020 tarihli Smart Pls eğitimi çok sayıda model çözümüne yönelik uygulamalarla etkin ve verimli olarak gerçekleşti. Bu eğitimin sonunda yapısal modellerin çözümüne ilişkin bizlere çok önemli katkıları oldu. Sayısal Yöntemler üzerine eğitim veren birisi olarak Yapısal model çalışmak isteyen araştırmacıların Erkan Hocamın eğitimini kesinlikle öneriyorum. Smart-pls Yapısal Eşitlik Uygulamalı kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Ayrıca soğuk şubat ayında smart_pls eğitiminde bizlere zaman ayırdığı için çok teşekkür ediyoruz.  

  5. Doç. Dr. Nurdan Çolakoğlu

    Çok değerli Erkan Hocamızın 18-19 Ocak 2020 tarihinde verdiği Smart PLS eğitiminin çok başarılı ve verimli geçtiğini söylemek isterim. Konuya ilgi duyan tüm akademisyenlerin ve lisansüstü öğrencilerin bu eğitimi almalarını bir Araştırma Yöntemleri hocası olarak mutlaka tavsiye ediyorum. Sabırlı anlatım tarzı ile hocamız tüm sorularınıza yanıt veriyor ve iki günün sonunda analizlerinizi kendiniz yapabilecek duruma geliyorsunuz.
    Teşekkür ederiz Erkan Hocam,
    yeni eğitimlerde bilgilerinizden faydalanmak dileği ile…

    Saygılarımla…

  6. Cansu TOR KADIOGLU

    Erkan hocamın Ocak 2020 Amos kursuna katıldım. Programı en temel özelliklerinden en ince detayına kadar o kadar anlaşılır ve akıcı şekilde anlatıyor ki çok faydalı oldu benim için. Akademik hayatım boyunca kullanacağım çok değerli bilgileri öğretti uygulattı çıktılarını ve uygulamalarını bizlerle paylaştı. Tezimin ve yapacağım yayınların kalitesini artıracağına emin olduğum Yem modelini eksiksiz öğretiyor Erkan hoca. Önümüzdeki dönemlerde diğer kurslarını da takip edeceğim, Amos kitabı çıkarırsa tüm akademisyenlerin daha nitelikli analiz yapmasına olanak veren bir kitap olacağına eminim. Çok kaliteli ve donanımlı bir hoca olduğunu eklemeliyim. Eğer analizlerinizde zorlanıyorsanız, “anlayamıyorum anlasam da doğru uygulayamıyorum” diyorsanız şiddetle tavsiye ediyorum, çare Erkan hoca!

  7. Sevi Baloğlu

    Erkan hocamızın 18-19 Ocak 2020 tarihlerindeki SmartPLS eğitimine katıldım. Gayet ayrıntılı bir şekilde ve her birimizle teker teker ilgilenerek verdi eğitimi. Anlaşılır bir şekilde, bir çok örnek vererek bilgilerini aktardı hocamız. SmartPLS bir çok açıdan Lisrel ve AMOS’tan daha kullanıcı dostu olmasına karşın malesef kitaplardan tam olarak öğrenebileceğimiz bir program değil. Bu noktada Erkan hocamızın Hair’den bile daha iyi anlattığını söyleyebilirim =) Eğitimin ilk gününden sonra yarım saatlik bir tekrar yaptığınızda çok daha kolay yerleşiyor bilgiler. Eğitim bittikten sonra tek başınıza analizi yapabiliyor olmak çok güzel bir duygu.
    Erkan hocama tekrardan çok teşekkür ediyorum…

  8. Ayten Eren

    Erkan Hocamızın 9-10 kasım Smart PLS eğitimine katıldım. Eğitim esnasında eğitimini anlaşılır kılmak için uyguladığı yöntem ve öğretimi konusundaki uzmanlığı ve katılımcıların eğitsel ihtiyaçlarına sabırla cevap vermesi beni etkiledi . Eğitim sonrası pekiştirme yapmak Erkan hocanın tansiye ettiği gibi çok önemli. Diğer konularda da eğitimlerine tereddütsüz katılmayı düşünüm.

  9. sevil

    Katılmış olduğum Smart-PLS eğitiminin oldukça etkili ve verimli olduğunu ifade edebilirim. Erkan Hoca’nın özellikle alan hakimiyeti ve bireysel farklılık ve hazırbulunuşluk düzeylerine uygun olarak bilgileri aktarma yöntemlerinin profesyonelliğinin göstergesi olduğunu düşünüyorum. Ayrıca alınan eğitimden sonra bağımsız olarak hiç zorlanmadan da analizleri yapabilmek de çok güzel.
    Emeğinize sağlık……

  10. Oben URU

    Değerli Erkan Hocam,

    Bir akademisyen olarak katıldığım ileri düzey istatistik paket programlarına ilişkin eğitimlerinizden fazlasıyla yararlandım ve çok memnun kaldım. Bu çerçevede başta araştırma yapan tüm akademisyenlerin farklı birçok ileri düzey istatistik paket programlarını kullanabilme yetkinliklerini geliştirebilmeleri ve bu doğrultuda güncel, sağlıklı araştırma yapabilmeleri ve bu araştırmaların bulgularını ve vurgularını başta öğrencileri ve tüm diğer etkileşenleri ile paylaşabilmeleri, son derece nitelikli bilimsel yayınlara/ürünlere dönüştürebilmeleri hususunda verdiğiniz eğitimlerin elzem olduğu kanaatindeyim. Artık öyle bir dönemin içindeyiz ki kendini güncellemeyen akademisyenlerin çıktılarının da kamuoyunda bir itibarı olmamaktadır. Şahsım adına çok keyifli, akıcı ve öğretici geçen eğitim seminerleriniz için çok teşekkür ediyorum.
    Farklı eğitimlerde tekrar görüşmek dileğiyle,
    Saygılarımla

  11. Gülay Keskin

    Katıldığım en faydalı eğitimlerden biriydi. Programı öğrenebilir miyim acaba ? diyerek gittiğim eğitimden dolu dolu ve mutlu bir şekilde ayrıldım. Erkan hocama çok teşekkür ederim.

  12. TUĞBA KIRER

    Konuyla ilgilenenler için çok faydalı bir eğitim. Erkan Hoca’nın sabırlı anlatımı ve anlaşılır bir şekildeki sunumu sayesinde çok verimli bir eğitim gerçekleştirilmiş oldu. Zamanın bu kadar kıymetli olduğu günümüzde bu eğitime ayırdığımız zaman için gerçekten çok memnun kaldık. Çok teşekkür ederiz.

  13. Mustafa Aslan

    Erkan Hocamız gerçekten hem istatistik hem de sosyal bilimler alanında oldukça yetkin bir akademisyen. bu yetkinliği kendisinin ders anlatımına ve örnek seçimine de yansımakta.

    Dersin hem içeriği, hem sunumu hem de yeterliliği en üst düzeyde. Sadece akademisyenlere değil, istatistik bilimini çalışmalarında kullanan tüm profesyonellere tavsiye ederim.

    Erkan Hocam size çok teşekkür ederim.

  14. Aysun Doğan

    Temel Smart-PLS için yeterli ve içeriği kolay anlaşılır bir eğitim, Erkan hocanın anlaşılması kolay anlatım tarzıyla birleşince oldukça faydalı bir eğitim oldu. Eğitim sonunda bir analizi tek başınıza yapabilme becerisi kazanmak da ayrı memnuniyet verici bir durum. Sosyal bilimlerde araştırma yapan herkesin işine yarayacak bir veri analiz programı olduğu için tavsiye ediyorum. Bir Sosyal Bilim araştırmacısı olarak ileri Smart-PLS eğitimleri olursa kesinlikle katılmayı düşünüyorum. Erkan hocam emeğiniz için teşekkür ederim.

  15. orhan

    Eğitiminizden çok faydalandım. İstatistik çalışan herkese tavsiye ederim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir